پ ن پ های جدید و خنده دار

  از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن
    طرف میگه بفرستم واستون؟؟؟
    میگم پ نه پ آپلود کن
    لینکش رو بده دانلود میکنم.

♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ جدید و خنده دار♦♦♦♦♦♦♦

    از خواب بیدار شدم بابام اومده میگه بیدار شدی ؟
    پـَـَـ نــه پـَـَــــ خوابم خودمو زدم به بیداری !

♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ جدید و خنده دار♦♦♦♦♦♦♦

    بهش گفتم چقدر خوشگل شدی ! گفت،چشات خوشگل میبینه گفتم پ نه پ میخواستی گوشام خوشگل ببینه !!

♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ جدید و خنده دار♦♦♦♦♦♦♦

    رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟
    میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه

♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ جدید و خنده دار♦♦♦♦♦♦♦

    دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پَـــ نَ پَــــ دارم
    علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم. گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم....
    گفتم کلانتری ؟ گفت پَـــ نَ پَــــ بریم قبیله بغلی بگیم آوردیمت، لازم نیست دیگه شما تو زحمت بیوفتین.

♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ جدید و خنده دار♦♦♦♦♦♦♦

    لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
    پـَـَـ نــه پـَـَـــ بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده!!

♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ جدید و خنده دار♦♦♦♦♦♦♦



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط parinaz

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 45355
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1